Is de klant bij uw bedrijf ook nog steeds koning? Dan wordt de klant tijdens de hele bedrijfsvoering centraal gezet. Processen en producten of diensten worden zo aangepast dat de klant er optimaal mee bedient kan worden. Een ondersteunend proces maar zeker geen onbelangrijke is de service die de klant aangeboden wordt. In de huidige maatschappij wil de klant het liefst 24/7 het bedrijf kunnen bereiken maar hoe vul je dit proces in zonder zelf continue deze verantwoordelijk te dragen? Bizziphone schiet op bij dat probleem graag te hulp!
Wie is Bizziphone?
In de huidige maatschappij is 24/7 bereikbaar zijn voor je klanten eerder normaal dan een uitzondering. Klanten verwachten dat jij er als bedrijf voor ze bent als jij ze nodig hebt. Of dit nu op een overdag is op een doordeweekse werkdag, ’s avonds of in het weekend. Ze verwachten dat ze jouw bedrijf kunnen bereiken via de telefoon, chat of social media. Als bedrijf wil je hier natuurlijk graag in meegaan maar het vraagt wel wat van je, zeker als je dit proces zelf moet organiseren. Dit betekent dan namelijk dat er 24/7 iemand beschikbaar moet zijn en niet iedere werknemer en werkgever zit daar op te wachten. Gelukkig zien er tegenwoordig bedrijven die dit proces kunnen overnemen. Ze nemen de telefoon- en/of antwoordservice over en zorg er zo voor dat de klant op ieder gewenst moment contact op kan nemen. Op zoek naar een externe partij die dat graag voor je doet? Dan ben je bij Bizziphone aan het juiste adres.
Welke diensten bieden ze aan?
Bizziphone is dus een externe partij die ervoor zorgt dat je als bedrijf 24/7 beschikbaar kan zijn voor je klanten. Dit doen ze onder andere door telefoonservice, live chat en outbound bellen. De medewerkers van Bizziphone zullen deze functies voor jou vervullen in op een professionele en ondersteunende manier. Ze zullen betrokkenheid tonen richting de klant, waarbij begrip en professionaliteit de boventoon zullen voeren. Doordat Bizziphone haar klanten echt leert kennen voelt het bijna als je werkt met directe collega’s. Niet alleen voor de klanten zal dit een waardevolle toevoeging zijn maar ook voor jou als bedrijf.
Wat zijn de tarieven?
Er wordt gewerkt aan de hand van abonnementen waar een bedrijf uit kan kiezen. De abonnementen die beschikbaar zijn, zijn: het STARTER pakket, het PROFESSIONAL pakket & het ENTERPRISE pakket. Het STARTER pakket kan al worden afgesloten voor 9,95 euro per maand en is ideaal tot 100 gesprekken. Het PROFESSIONAL pakket kan worden afgesloten voor 29,95 per maand en is ideaal vanaf 100 gesprekken. Voor een groot bedrijf of organisatie is misschien meer gewenst en dan zal het ENTERPRISE pakket uitkomst bieden. Dit pakket wordt op maat gemaakt aan de hand van de wensen en behoeften van het bedrijf.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.